Tuesday, January 13, 2015

Spectra 3 Upgrade Double Pump


Atas sebab musabab yang tak dapat dielakkan saya terpaksa menjual pam Spectra 3. Saya beli ketika anakanda berumur setahun selepas rasa kurang best dengan Medela. Tapi malang seribu kali sayang penyusuan merudum dan akhirnya saya nak letgo. Maknanya saya pakai beberapa kali sahaja. Sapa yang suka sedutan yang kuat sedikit sesuailah dengan Spectra 3 nak dibandingkan dengan Medela yang lemah gemalai. Saya upgrade Spectra 3 menjadi double pump. Walau pun motor Spectra 3 ini agak kuat bunyinya tapi best digunakan.

Condition memang macam baru sebab pakai tak lebih 10 kali sahaja. Ini adalah dijamin. 

JJ Ardent Mum Bag Breast Feed Violet dan Ice pack tidak termasuk di dalam set di atas kerana saya beli asing. Nak cerita beg ni pun best dan muat untuk masukkan semua barang di atas.

Harga beli : Set Spectra 3 RM388 + JJ Ardent Mum Bag Breast Feed Violet + RM129.90 + 2 Ice pack RM14.24 = RM531.24

Harga Letgo : Set Spectra 3 RM200 + JJ Ardent Mum Bag Breast Feed Violet + RM80 = RM330 (Tidak termasuk postage)

FREE 2 ICE PACK (New)


Boleh beli asing atau pakej. Kalau pakej tu ada la free gift lain nanti. Insyaallah.

Kalau ada yang berminat, saya galakkan untuk COD untuk melihat condition sebenar tapi saya jamin condition memang tip top dan macam baru sangat² lagi.

Whatsapp : 0193345290 (untuk buyer yang serius sahaja)


SOLD OUT

No comments:

Post a Comment